Geen producten (0)

Veel gestelde vragen.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Elk artikel kunt u aan uw winkelwagen toevoegen. Nadat u de gewenste artikelen heeft geselecteerde kunt u uw bestelling in de rubriek “winkelwagen” afronden. Hier volgt u eenvoudig de stappen van het bestelsysteem.

Indien u binnen 1 uur na het plaatsen van uw bestelling geen automatische orderbevestiging ontvangen heeft, neem dan contact op via info@toverstaartjes.nl of via onderstaand formulier.

Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?
De webwinkel beschikt over een voorraadsysteem. Indien u meer artikelen wilt bestellen dan voorradig is, krijgt u hiervan een melding. Voor vragen over de voorraad kunt u contact opnemen met Toverstaartjes via info@toverstaartjes.nl of via onderstaand formulier.

Hoe kan ik betalen?
Alle bestellingen dienen binnen 5 dagen vooruit betaald te worden. Dit kan via een bankoverschrijving. De gegevens hiervoor ontvangt u in de orderbevestiging. Indien u de bestelling komt afhalen kunt u ter plekke contant betalen. Er is geen pinautomaat aanwezig.
Indien er na 5 dagen geen betaling ontvangen is, wordt de bestelling geannuleerd en worden de artikelen weer aan de voorraad toegevoegd.

Kan ik een bestelling ook komen afhalen?
Bij de bestelling kunt u er voor kiezen om uw bestelling af te halen. Op het moment dat de bestelling gereed is, wordt er contact met u opgenomen om een afspraak te maken.

Hoe lang is de levertijd?
Wij streven er naar de bestelling op werkdagen binnen 48 uur na ontvangst van uw betaling te verzenden. Nadat de bestelling verzonden is, krijgt u hiervan een bevestiging per mail.

Ik heb een bestelling geplaatst maar nog geen orderbevestiging per e-mail ontvangen. Klopt dit?
U ontvangt na het plaatsen van een bestelling automatisch een orderbevestiging. Indien u deze niet binnen 1 uur ontvangen heeft, raden wij u aan contact met ons op te nemen via info@toverstaartjes.nl of via onderstaand formulier.

Stel uw vraag via onderstaand formulier.

Facebook